Folk You! pentru MIŞCAREA DE REZISTENŢĂ,
Folk You! pentru VAMĂ,
Folk You! pentru spiritul liber,
Folk You! pentru frumuseţea fiinţei noastre!
Folk You! pentru demnitatea Rezistenţei noastre!

duminică, 18 decembrie 2011

Ajutor pentru Alina Deaconu!

 "Cei de la ANADOLU (Turcia) sunt singurii care mă pot ajuta, garantându-mi şanse mari şi reale de a-mi păstra funcţiile motorii datorită sistemelor de monitorizare interoperative şi a modului de abordare chirurgicală.
În aceste moment grijile s-au amplificat, suma necesară operaţiei se ridică la aprox. 25000 Euro. 
Pentru cei care cred că mă pot ajuta cu donaţii oricât de mici, care pot da informaţia mai departe la companii care au posibilitatea să mă sprijine, am afişat 2 conturi:

DEACONU ALINA, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ 

(CONT LEI)
  RO79RNCB0124081163870001
CONT EURO
RO52 RNCB0124081163870002 

AJUTAŢI-MĂ SĂ ÎMI ANULEZ CONDAMNAREA LA IMOBILITATE!"

Diagnostic complet Alina Deaconu: Malformatiune tumorală de 53 mm, placată la peretele posterior toracic stâng paravertebral, în dreptul corpului vertebral T6. Formaţiunea determină osteoliza arcului posterior cortal 6 de partea stangă şi vine în contact cu aorta descendentă toracică.