Folk You! pentru MIŞCAREA DE REZISTENŢĂ,
Folk You! pentru VAMĂ,
Folk You! pentru spiritul liber,
Folk You! pentru frumuseţea fiinţei noastre!
Folk You! pentru demnitatea Rezistenţei noastre!

marți, 17 aprilie 2012

Ana şi Luin - Focuri vii (Focul Viu)

Zilele trecute am găsit pe youtube nişte fete cu voci remarcabile, genul de talent pe care merită să îl promovez / susţin. Fetele se numesc: Cati, Luin, Ana, Patricia. Voi posta în săptămânile ce urmează mai multe videoclipuri, că-s prea faine :D Poate ne întâlnim undeva pe munte la o cântare.

Enjoy!





Am                    Dm
Pe-un covor de frunze în codrii bătrâni
G                  C            E
Unde doina plânge după-a ei stăpâni

Un gorun se stinge trist şi obosit
Un izvor îl plânge, codrul l-a iubit

 Refren:
           Dm    G            C Am
 Şi iar în liniştea ce ne-nconjoară
              Dm       E           Am
 Se-aprind pe creste focuri vii
 Şi saltă dacii-n şei ca-ntâia oară
 Gonind sălbatici spre a lor câmpii

Vântul lin adie şi mă-ncearcă-un gând
Dragostea de codri şi de-al meu pământ
Dacii-mine-nvie, ies din pieptul meu
Căci pe-a lor moşie vor trăi mereu

 Refren.

Vino tu străbune, rupe lanţul greu,
Cântă iar izvoare pe pământul meu
Codrii toţi învie, iar gorunii cresc
Pe pământu-mi liber din izvor ceresc

 Refren.