Folk You! pentru MIŞCAREA DE REZISTENŢĂ,
Folk You! pentru VAMĂ,
Folk You! pentru spiritul liber,
Folk You! pentru frumuseţea fiinţei noastre!
Folk You! pentru demnitatea Rezistenţei noastre!

miercuri, 11 aprilie 2012

Let's Do It Romania la În Culise Teatru Pub





Let’s Do It Romania sprijină Cultura, drept urmare am ieşit duminică la În Culise Teatru Pub la o piesă de teatru interactiv împreună cu colegele mele din echipa de comunicare a Let's Do It Romania! , am împărţit stickere în sală , am făcut poze şi am vorbit din nou despre cauza noastră.





 Începutul piesei m-a surprins în postura de.. spectator condamnat sau "personaj principal” al piesei Spectatorul condamnat la moarte. A fost super, mai rar ai ocazia să ţi se "decice" o piesă de teatru. 

Asta a făcut ca Let’s Do It, Romania! să fie adus în discuţie de către actori în timpul piesei. Am avut ocazia şi plăcerea de a promova proiectul Let's Do It prin ultimele cuvinte spuse în faţa sălii, înainte de execuţie, care au fost Let’s Do It, Romania!” :D
 

Am vorbit cu actorii, le-am dat stickere şi i-am invitat cu mare drag pe 12 mai la curăţenie!

Ne puteţi urmări aici